Knipwerk bij GTST
.: Kev'n :.
2004-01-12 19:37:13 UTC
Tjezus, wat een spannende aflevering voor de maandagavond. Hulde aan de
regie met al dat plak en knipwerk. Blijkt dat de naam StoneHenge BV
vervangen is voor Hafworks BV en de naam van Ludo is Atlantrix BV
geworden...én Waterfront Project is Merenpark Project geworden.

Volgende keer toch wat beter uitzoeken, zeker een stagiare daar :P
Joop

Micha F. Jans
2004-01-12 21:44:00 UTC
Post by Joop
Dat je nog kijkt naar die bagger????????????
Joop
En naar wat voor hoogstaande tv kijk jij dan zoal?

Groeten,
Micha
The Rocker
2004-01-12 23:02:11 UTC
Post by Micha F. Jans
En naar wat voor hoogstaande tv kijk jij dan zoal?
Ik Netwerk, 2vandaag en diverse documentaires op discovery enz. Hoogstaand
genoeg?

The Rocker.
Joop
2004-01-13 18:36:06 UTC
Post by The Rocker
Post by Micha F. Jans
En naar wat voor hoogstaande tv kijk jij dan zoal?
Ik Netwerk, 2vandaag en diverse documentaires op discovery enz. Hoogstaand
genoeg?
The Rocker.
En ik bijna niets als je het wil weten , het is de moeite niet om hem aan te
zetten en wat mij betrefd mag hij zo de deur uit alleen zijn de kinders het
daar niet zo mee eens.

Joop
Ruud
Idols en Spongebob :-)